This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Mit 1: Korzystając z usługi windykacji, stracę swojego klienta
Profesjonaliści od odzyskiwania należności maksymalnie długo próbują negocjować polubownie – dopiero jeśli dłużnik nie wykazuje żadnej chęci dogadania się, komunikacja staje się jeszcze bardziej asertywna i dłużnik jest informowany, jakie będą skutki braku płatności. Jak wynika z badania Kaczmarski Inkasso „Relacje między kontrahentami po zleceniu windykacji” ”, przeprowadzonego w 2021, relacje biznesowe 40% firm, które skierowały sprawy do windykacji, pozostały bez zmian.
Pamiętaj, to ważne! Jak nie zlecisz sprawy – nie stracisz klienta, ale stracisz pieniądze.




Mit 2: Na pewno dużo zapłacę za windykacje
Zlecenie odzyskania pieniędzy na platformie Apfino nie wymaga żadnych opłat wstępnych. Prowizję zapłacisz jedynie od odzyskanych dla Ciebie pieniędzy. Nic nie ryzykujesz!
Pamiętaj, że w Apfino skorzystasz z windykacji na koszt dłużnika. Polskie prawo pozwala Ci odzyskać od dłużnika zapłaconą prowizję, dzięki czemu za usługę nic nie zapłacisz!
Im szybciej zlecisz windykację – tym mniejsza będzie prowizja. Wynika to z faktu, że im dłużej po terminie płatności – tym proces odzyskiwania należności jest trudniejszy.
Mit 3: Odzyskiwanie pieniędzy będzie długo trwało
Nie zapominaj, że im szybciej zlecisz sprawę, tym krótszy jest czas odzyskania należności.
Działania windykacyjne podejmowane są maksymalnie następnego dnia po zleceniu sprawy.
Korzystając z usługi windykacji na platformie Apfino, płacisz prowizję tylko za odzyskane środki. Zatem negocjatorom, którym powierzasz sprawę, tak samo jak Tobie zależy na sukcesie.
Jaka jest alternatywa dla windykacji? Pozew w sądzie, który i tak 2-3 miesiące będzie czekał na rozpatrzenie…




Mit 4: Nie odzyskam pieniędzy
Najważniejsze – im dłużej będziesz czekać, tym mniejsza szansa odzyskania pieniędzy.
Nie warto zwlekać ze zleceniem sprawy! W sprawach zgłoszonych do 60 dni od daty przeterminowania faktury, nasz Partner Kaczmarski Inkasso ma 80% skuteczności.
Mit 5: Zlecenie sprawy będzie wymagało ode mnie dużego zaangażowania
W Apfino działasz błyskawicznie, zlecając sprawę online kilkoma kliknięciami!
Wszystkie dane uzupełniają się automatycznie na podstawie faktury. Status sprawy zweryfikujesz szybko i wygodnie na platformie.
Co więcej, gdy Twój klient opłaci przeterminowaną fakturę, nie musisz kontaktować się z firmą windykacją, by zgłosić ten fakt, ponieważ otrzyma ona powiadomienie o zmianie salda na fakturze. Tę funkcję uruchomisz w ustawieniach usługi, bądź w trakcie podpisywania umowy.




Mit 6: Nie będę wiedzieć co dzieje się z fakturą po zleceniu sprawy
Korzystając z usługi windykacji w Apfino, masz wgląd w status sprawy i na bieżąco sprawdzasz co dzieje się z fakturą zleconą do odzyskania należności.
Ponadto, informacje na każdym etapie sprawy otrzymujesz automatycznie na swojego maila!
Mit 7: Zarządzanie należnościami nie jest istotne w prowadzeniu firmy
Dbanie o płynność finansową to podstawa funkcjonowania każdego biznesu.
Jednym z jej najważniejszych procesów jest właśnie zarządzanie należnościami.
Czekanie, aż klient sam zapłaci, nie pomaga w zachowaniu płynności finansowej firm. Badanie „Relacje między kontrahentami po zleceniu windykacji” pokazało, że przedsiębiorstwa korzystające z windykacji polubownej są postrzegane jako wiarygodne i odpowiedzialnie podchodzące do zapłaty za swoją pracę. Wskazało tak aż 73% małych i średnich przedsiębiorstw.
Bez płynności finansowej Twoja firma nie będzie mogła realizować bieżących działań – to od niej zależy terminowe wypłacanie wynagrodzenia pracownikom czy dokonywanie opłat do ZUS i US, ani inwestować w rozwój.

